Vår vision och affärsidé
Vår vision är att människor ska få sådan information som berör dem, i rätt tid och i rätt kanal. För oss är kommunikation något i grunden positivt, vi vill hjälpa företag att kommunicera på ett sätt som skapar ett värde för människan som tar emot kommunikationen. På samma sätt som människor idag i stor utsträckning använder olika kommunikationskanaler i den privata sfären, vill vi överföra möjligheten att nyttja alla de kanaler som finns tillgängliga idag i sättet på vilket företagen kommunicerar med sina kunder – och på det sätt som kunder kommunicerar med företagen.
Vår affärsidé bygger på att effektivisera kommunikationen från företag till deras kunder och medarbetare genom de kanaler som finns tillgängliga i mobiltelefonen. Vårt uppdrag är att hjälpa våra kunder att synliggöra hur kommunikation kan integreras i kundresan på ett sätt som bidrar till engagemang och lojalitet och stärker våra kunders varumärke.
Vi följer med spänning de trender som finns i hur människor kommunicerar med varandra – vi ser inte bara dagens behov utan är uppmärksamma på att kommunikation är föränderligt – vilket öppnar dörrar för nya tekniker och nya behov att möta.
Våra kunder finns bland annat inom passagerartrafik, journal/bokningssystem, fastighetsverksamhet, energibolag samt alla de branscher som kännetecknas av ett stort flöde av människor i rörelse, så som större sport- och idrottsklubbar samt restaurang och nöjesbranschen.
Gemensamt för alla våra kunder är behovet av flexibla, snabba och tillförlitliga kommunikationskanaler ut till kunder, medarbetare eller invånare - oavsett om det gäller plötslig och brådskande information eller planerad kommunikation.
Kunder i urval
Kontakta oss
Kontakta oss via mail: sales@21st.se, via telefon: +46 (08) 21 21 55 eller använd formuläret nedan.