Hoppa till innehåll

Nyheter

Nyheter och artiklar inom mobil kommunikation

Lär känna vår nya Customer Success Agent Sara Dahlborg

17 augusti, 2022

Sara Dahlborg har nu spenderat sommaren med oss på LEKAB och 21st Century Mobile. Nedan berättar hon om sin första tid som Customer Success Agent,…

Läs mer

Kallelse till årsstämma i 21st Century Mobile AB (publ) 556678-6587

9 juni, 2022

Aktieägarna i 21st Century Mobile AB (publ) kallas till årsstämma torsdagen den 30 juni 2022, kl. 17:00 i bolagets lokaler på Kungsgatan 48, Stockholm. Registrering…

Läs mer

LEKAB förvärvar 21st Century Mobile och stärker sitt kunderbjudande i Norden

27 april, 2022

Vi är glada över att kunna meddela att vi har ingått ett definitivt avtal och förvärvats av LEKAB Communication Systems AB, en svensk leverantör av…

Läs mer

Kallelse till extra stämma

21 mars, 2022

Aktieägarna i 21st Century Mobile AB (publ) kallas till extra stämma fredag den 22 april 2022, kl. 11:00 i bolagets lokaler på Kungsgatan 48 Stockholm.…

Läs mer

LEKABs bud på 21st Century Mobile accepterat

11 mars, 2022

Mobiltjänsteleverantören LEKAB Communication Systems AB (LEKAB) meddelar idag att man framgångsrikt har uppnått 90 procents acceptans – ett villkor som ingick i det kontanterbjudande som…

Läs mer

Kallelse till årsstämma

19 april, 2021

Aktieägarna i 21st Century Mobile AB (publ) kallas till Årsstämma måndagen den 17 maj 2021, kl. 17.00 i bolagets lokaler på Kungsgatan 48 Stockholm. Registrering…

Läs mer
Kundrecension via SMS

Därför bör du be om recensioner via SMS

8 december, 2020

Varför är kundrecensioner så viktigt? Först och främst, låt oss och börja med varför du ska be om kundrecensioner. Jo, människor tenderar att göra så…

Läs mer
sms för e-handeln

Så kan e-handeln nyttja SMS för att öka försäljningen

16 november, 2020

Känner du som e-handlare igen dig i att era e-postkampanjer inte driver försäljningen riktigt så bra som du skulle önska? Testa att istället skicka samma…

Läs mer
Säkra och trovärdiga SMS till kunder

Så ökar du trovärdigheten i dina textmeddelanden

27 augusti, 2020

Hur uppfattar kunderna dina textmeddelanden? Litar de på att de kommer från dig? Alla typer av kommunikationskanaler, däribland SMS och andra meddelandekanaler, har använts för…

Läs mer
Tips för att få tillbaka kunder

Har du en plan för hur du ska vinna tillbaka dina kunder?

20 maj, 2020

Vi ska inte ropa hej ännu men det är hög tid att börja planera en återgång till någon slags normalitet. En del av dina tidigare…

Läs mer
Skrolla till toppen