Lär känna vår nya Customer Success Agent Sara Dahlborg
Sara Dahlborg har nu spenderat sommaren med oss på LEKAB och 21st Century Mobile. Nedan berättar hon om sin första tid som Customer Success Agent, varför kontakten med kunderna är den största drivkraften på jobbet och vilket fotbollslag det är som gäller i Allsvenskan.
👋 Hur har din första tid på LEKAB varit och berätta mer om din roll som Customer Success Agent?
– Både lärorikt och roligt! Och med ett fantastiskt bemötande av mina nya kollegor har jag känt mig välkommen sedan dag ett.
– Som Customer Success Agent får jag bland annat assistera våra kunder via telefon, mejl och chatt för att se till att de får bästa möjliga service med allt de kan tänkas behöva. Det gäller allt från fakturafrågor och administration, till frågor gällande användning utav våra tjänster. Min roll är konstant under utveckling och jag ser fram emot att ta mig an ännu fler arbetsområden.
💼 Berätta om dina tidigare erfarenheter. Vad gjorde du innan du kom till hos oss?
– Jag har tidigare jobbat med olika typer av kundbemötande och kundservice som bland annat butiksbiträde och vårdassistent. Där har jag lärt mig hur man bemöter och assisterar alla typer av människor på bästa sätt, vilket är precis det jag brinner för.
🎯 Vad motiverar dig mest på jobbet?
– Att få följa med på den här spännande resan med LEKAB och 21st Century Mobile och att varje dag få lära mig något nytt om branschen av mina erfarna och kloka kollegor. Men framförallt drivs jag av att hjälpa våra kunder!
💚⚽ Vad gör du helst på fritiden?
– På fritiden umgås jag gärna med familj och vänner över middagar. Jag älskar även musik i alla dess former och har alltid en bra låt i lurarna. Men favoriten är nog ändå att gå med farsan på Hammarbys hemmamatcher!